Intabulare

Creat de cadian, Aug 04, 2012, 05:35 PM

« precedentul - următorul »

cadian

Mai este nevoie de schita cadastrala la intabulare? Am auzit ca dupa modificarea legii cadastrului nu mai este nevoie. Deci nu mai este nevoie nici de topograf.

cristea

Stie cineva cum pot actualiza datele unei parcele de teren care a fost acum 10ani pasune.Acum este padure in toata regula ptr ca cei de la ocolul silvic au plantat padure de brad.In baza unei adeverinte sau ce fel de act mi-ar trebui.

Parcela este a bunicului meu. El a facut doar asa o intelegere verbala cu cei de la ocol

Atopor

Va trebui sa faci documentatie pentru schimbarea destinatiei terenului, sau sa defrisezi parcela!

sandru gabriel

Buna seara, sunt student de geodezie si sunt abia la inceput si as vrea sa ma lamuriti cu o intrebare:In cazul unei masei succesorale privind partajul terenurilor intre frati, expertul topo care vine si masoara, cum imparte?dupa valoarea terenului sau dupa suprafata?multumesc anticipat

sandru gabriel

Vreau sa mentionez ca e un caz de familie!

dora3mira

pentru Sandru Gabriel

Lotizarea solicitata de instanta prin lista de obiective trimisa expertului - cu siguranta va tine cont de configuratia terenului .
Astfel , daca expertul va considera ca terenul este comod partajabil - se vor alcatui loturile.
Loturile vor trebui sa respecte cotele precizate in Incheierea de sedinta - care cote - rezulta din modul de transmitere a dr de propr - fratii avand cote egale.
Cand spun lotul 1 apartine lui Alexandru - in acel lot 1 va intra atat partea sa din terenul intravilan cat si suprafetele ce i-au fost alocate in extravilan.