Intabulare fara adeverinta de achitare integrala

Creat de gabistef, Feb 09, 2012, 02:09 PM

« precedentul - următorul »

gabistef

Se poate face cadastru si intabulare (prima inscriere) pentru un apartament cumparat anul trecut de la stat si care nu a fost achitat integral ?

Mit

Se poate. Dar pe CF va aparea si st.ro. pana cand veti achita toata suma.

Nicoleta_B

Se poate face, dar in partea a III-a a Cartii Funciare la sarcini va aparea rest de pret in favoarea Statului Roman cu interdictie de instrainare. Acuma deprinde si cum l-a cumparat........... prin ce act...........

gabistef

In cererea de inscriere trebuie sa scriu intabulare provizorie?
Pentru ca s-ar putea altfel sa-mi ceara adeverinta de achitare integrala.

Mit

@Anton Pann,
Te-ai inflamat cam tare,
Stii bine ca peste tot sunt uscaturi; nu ma atata sa scanez cateva din multele expertize care sunt facute de amatoristi. Daca si expertii sunt "de mantuiala", ce mai vrei de la tinerii care nu au o carte de cadastru in biblioteca.

Revenind la problema tanarului de mai sus, ce nu-ti este clar? Am raspuns primul, scurt, clar si la obiect.
Decat sa-mi raspunzi mie, mai bine-i raspundeai tanarului.

@gabistef,
Se intabuleaza clientul tau si deasemenea pe langa acesta, la foaia de prop. se va inscrie si St.Ro. La foaia de sarcini se va inscrie ipoteca, pana la achitarea in totalitate a creantei. Obiectul inscrierii = intabularea.
Ramane la "mana" BCF cum va inscrie exact in CF acest act; de-aia nici nu am insistat asupra acestui fapt.  :hi:

Anton Pann

Mit, vorbeam de .....Legea 18 , nu schimba directia catre experti !!!