Probleme in Autocad 2007

Creat de eyesburner, Dec 02, 2011, 04:33 PM

« precedentul - următorul »

eyesburner

Buna Ziua !
Am o problema in autocad 2007.Dupa ce introduc datele calculate cu topo lt ul, si imi trage si curbele de nivel, vreau sa unesc punctele pur si simplu cu o polilinie ,dar degeaba cu nu arata sa fie pe mijloc linia in punctul respectiv. Adica nu il trage in mijlocul pixelului.Am setat autocadul la fel ca si pe laptopot unde functioneaza correct dar nimic.Ceva idei? multumesc anticipat.

adrianc

Mergi la OSNAP Settings si bifeaza NODE.
Cum intri acolo? Shift+Click dreapta; Click dreapta pe OSNAP jos in task bar; scrii OS si dai ENTER. Te descurci tu cumva.
La muncă! nu la întins mâna.

eyesburner

mersi am rezolvat, dar e cam ciudat ca pe laptop nu era bifat node ul si tot mergea iar pe calculatorul desktop la fel si nu mergea. mersi de ajutor :)

eyesburner

Mai am o intrebare, daca am curbele trase cu topo lt ul. Nu pot taia din ele sau sa sterg cumva. Am incercat cu trim, cu erase, cu break line si cu explode. Si am incercat si cu trimm3d comanda respectiva pentru topo lt.Exista ceva alta modalitate?Multumesc inca odata .

zamfy

Ca sa "tai" din curbele de nivel, trebuie sa tai modelul 3D cu comanda trimm3d. Cand faci un model 3D, este bine sa faci un contur exterior al ridicarii cu punctele extreme si sa il folosesti ca limita pentru modelul 3D, asa iti face triangulatia doar intre punctele aflate in interior si pe limita.
Ca sa tai un model 3D, faci un contur al zonei unde nu vrei sa ai curbe de nivel, dai trimm3d, selectezi modelul, selectezi apoi conturul pe care l-ai facut si apoi dai un punct in interiorul conturului. Modelul 3D facut de TopoLT este o polyface mesh, adica o mesa alcatuita din entitatile 3DFace create prin triangulatia Delauney dintre puncte.
Cand tai modelul 3D, TopoLT reface mesa, dar exclude din matricea mesei vectorii care se afla in interiorul limitei de taiere si astfel curbele de nivel create pe noul model 3D vor fi "corecte".
O functie f, buna pt. topoLT ar fi fost o regenerare model 3D, daca modificai o cota sau mutai un punct, ceva asemanator cu rebuild surface-ul din Civil 3D. Asa, in TopoLT, trebuie sa refaci modelul de fiecare data cand modifici punctele.

Modificat de zamfy (02-12-2011 17:28:48)

eyesburner

O sa incerc asa cum ai scris tu, multumesc de ajutor :)

adrianc

TopoLT iti pune toate curbele intr-un block. il explodezi si apoi poti sa trim, break si ce ai mai zis tu acolo.
zamfy daca ai sugestii pentu functii in TopoLT, intra la ei pe site si la sectiunea Forum (cam ca aici) au Wishlist. Spunele si poate la urmatoarea versiune va exista.
La muncă! nu la întins mâna.

eyesburner

am reusi cu explode mersi mult nu stiu de ce nu am reusit prima data :D

eyesburner

Mai am o intrebare legata de hasurare.Am mai multe poligoane care vreau prima data sa colorez cu gradient dar cate o data imi apar linii albe in poligonul colorat , dupa colorare vreau sa hasurez cu un anumit tip de pattern.Exista vreo modalitate simpla , ca astfel nu termin nici in 4 zile.Multumesc anticipat.

John Doe

Daca vrei sa hasurezi acelasi obiect cu doua tipuri de hasuri (una plina, cu gradient si inca una) da, se poate, nu vad de ce sa nu reusesti. Totul tine de modul de lucru in AutoCAD. Daca nu despre asta e vorba, spune concret ce nu-ti iese.
Mai vezi si cu DRAWORDER pe care o pui in fata sau in spate, grosimi de linii, etc. - atat cat poate AutoCAD-ul, nu e proiectat pentru chestii artistice. Incearca Photoshop daca vrei mai multe.

eyesburner

mersi am rezolvat intre timp cu hasura solid,cum spui si tu autocadul nu e pentru chestii artistice alta data o sa fac proiecte de genul in ArcGis.:) Mersi pentru ajutor.

raptor

Salutare,

Am si eu o intrebare...

Se poate afla in autocad lista cu comenzile date si ora aferenta? Lista cu comenzile date se afla apasand " F2 " dar ora aferenta nu stiu ...

Ma poate ajuta cineva?

Multumesc anticipat,