Topograf Online

Legislație => Cadastrul - Intrebari, Situatii, Rezolvari => Subiect creat de: Hakan din Ian 22, 2011, 02:49 AM

Titlu: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: Hakan din Ian 22, 2011, 02:49 AM
Pana pe 26 trebuie sa depunem registrul..
Am o situatie:
Sunt pfa si lucrez la o societate autorizata ANCPI.
Am realizat ca si PFA 20 lucrari.
Am realizat la societate 40 lucrari.
Pana anul trecut am facut 2 registre pe care le-am depus, primul pentru PFA, cu lucrarile numerotate 1......20, si pentru societate al doi-lea cu lucrarile numerotate 1.......xx.
Conform ordinului 107 anul acesta cum fac?
Pentru ca am inteles ca nu e bine asa.Pe OCPI intereseaza numai autorizatul persoana fizica, si trebuie sa am 1 registru cu toate lucrarile in care sa coincida conf. regulamentului nr din registru cu nr fisierului CP pentru ca stim toti sub ce nume se salveaza fisierul .
Pai da, dar lucrarile mele(pfa) sunt depuse cu fisierul CP incepand cu 1,2,3,4.... si autorizatia mea iar lucrarile pe societate incepand 1,2.3,4.......si autorizatia societatii,
cum am facut si in anii trecuti.
Are cineva vreo idee cum sa fac??
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: John Doe din Ian 22, 2011, 02:24 PM
Numarul lucrarii din registrul tau trebuie sa coincida cu numarul lucrarii din fisierul CP dus la OCPI odata cu lucrarea.
Numarul asta e putin mai dubios fiindca nu ti-l arata din prima, trebuie sa mergi la Optiuni -> Setari ca sa vezi ce-a scris, si se incrementeaza automat la salvare.
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: Hakan din Ian 22, 2011, 06:10 PM
Nu cred ca m-am facut inteles.
Stiu totul despre CP si ca trebuie sa coincida cu nr lucrarii depuse, numai ca:
Pentru lucrarile pe PFA CP-ul a fost anul trecut , de la prima lucrare incepand, de
forma: PHxyz-1-2010, lucrarea a-II-a: PHxyz-2-2010...samd pana la 20.
Pentru lucrarile pe societate CP-ul,incepand cu prima lucrare, a fost de forma:
Bzyw-1-2010, lucrarea a-II-a: Bzyw-2-2010....samd pana la 40.
Intrebarea mea era cum fac registrul MEU (PFA) care trebuie sa cuprinda TOATE
lucrarile deci cu numarul de ordine de la 1 la40, tinand cont ca eu am doua registre
unul cu numere de la 1la20 si unulde la 1 la40.
Multumesc.
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: John Doe din Ian 22, 2011, 07:19 PM
Acuma am inteles.
M-as gandi la vreun artificiu: in registrul pe care trebuie sa-l faci acuma, mai introduci o rubrica in fata numarului, care sa aiba (de exemplu) o litera sau cifra pentru lucrarile tale si alta pentru lucrarile firmei. Si daca intreaba, spui ca coloana aia e un numar de evidenta interna, iar numarul lucrarii e cel normal.
Sau iti renumerotezi lucrarile (a zis cineva ca nu e voie?); vezi din care ai mai putine si le dai numere noi, dar in registru sa scrii si numerele vechi. Ca explicatie, a fost o reorganizare la firma, ceva... s-a schimbat regulamentu si n-ai ce face, etc. -  ar trebui sa mearga.
Sa ne spui si noua cum te-ai descurcat pana la urma.
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: bad wolf din Ian 22, 2011, 08:19 PM
Citat din: John DoeAcuma am inteles.
M-as gandi la vreun artificiu: in registrul pe care trebuie sa-l faci acuma, mai introduci o rubrica in fata numarului, care sa aiba (de exemplu) o litera sau cifra pentru lucrarile tale si alta pentru lucrarile firmei. Si daca intreaba, spui ca coloana aia e un numar de evidenta interna, iar numarul lucrarii e cel normal.
Sau iti renumerotezi lucrarile (a zis cineva ca nu e voie?); vezi din care ai mai putine si le dai numere noi, dar in registru sa scrii si numerele vechi. Ca explicatie, a fost o reorganizare la firma, ceva... s-a schimbat regulamentu si n-ai ce face, etc. -  ar trebui sa mearga.
Sa ne spui si noua cum te-ai descurcat pana la urma.

Nu. Cele doua registre se tin separat.
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: John Doe din Ian 22, 2011, 09:45 PM
In acest caz regret, nu stiu cum se face un registru care sa contina toate lucrarile separat.
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: Hakan din Ian 22, 2011, 10:32 PM
Dupa mine e corect ce zice bad wolf.Eu doua registre am, dar cand am intrebat inspectorul la care trebuie sa ma duc, a zis ca nu il intereseaza registrul firmei
ci registrul meu, conform art 24 alin 4. din ordinul 107. Dar cum se impaca asta cu
art.38 lit. l
http://www.ancpi.ro/images/legislatie/Ordin_al_directorului_general_al_ANCPI_nr.107_din_29.03.2010.pdf
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: bad wolf din Ian 23, 2011, 12:47 AM
Citat din: John DoeIn acest caz regret, nu stiu cum se face un registru care sa contina toate lucrarile separat.

John, am spus ca lucrarile facute in nume propriu se inregistreaza intr-un registru, iar cele facute ca angajat al unei firme se inscriu in alt registru.
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: nortek_b din Ian 23, 2011, 03:34 PM
dupa cum apare registru in anexa 8, trebe scris nr de inregistrare la ocpi, pe care nu stiu cati din noi le au in totalitate, in timp ce numele beneficiarului nu apare nicaieri, cum poti sa ti un registru de evidenta dak nu sti cn e beneficiarul ?????
important e dak ai accpetat sau nu lucrarea si din ce cauza nu ai accpetat
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: lacriman din Ian 23, 2011, 03:37 PM
Lucrarile depuse pe firma nu sunt ale tale, sunt ale firmei. Ele vor aparea in registrul firmei. Tu ocupa-te de registrul tau ca PFA. Pentru evidenta firmei va explica firma pe cine a folosit la lucrarea respectiva.
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: Hakan din Ian 23, 2011, 09:32 PM
De acor si cu bad wolf si cu lacriman dar la OCPI TREBUIE sa ma duc cu TOATE lucrarile facute de mine adica 20 PFA si 40 FIRMA cum am explicat mai sus (zic ei intr-un SINGUR registru)
Poate mai are si altcineva pareri.
Multumesc.
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: romeo_zsurzs din Ian 24, 2011, 12:24 AM
Daca firma este autorizata la OCPI, presupun ca si Ea trebuie sa tina un registru pe care il va prezenta. In cazul in care ai pus stampila proprie pe lucrarile executate la firma si ai facut si contract in numele tau si nu al firmei, atunci ele trebuie sa fie in registrul tau. :)
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: bad wolf din Ian 24, 2011, 03:05 AM
Citat din: romeo_zsurzsDaca firma este autorizata la OCPI, presupun ca si Ea trebuie sa tina un registru pe care il va prezenta. In cazul in care ai pus stampila proprie pe lucrarile executate la firma si ai facut si contract in numele tau si nu al firmei, atunci ele trebuie sa fie in registrul tau. :)
Niciun patron nu-ti va permite sa stmpila proprie pe o lucrare a firmei si sa faci contract pe numele tau.Ar fi prea prost.
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: bad wolf din Ian 24, 2011, 03:09 AM
Dar eu nu iteleg care-i problema cu verificatul registrului.
Acesta se poate face o data la 3 ani , atunci cand se face auditul, si se face la tine la sediu.
Da...stiu, unii inspectori prefera sa te cheme cu registrul la OCPI.
In acest caz eu prefer sa platesc 100 lei amenda si nu ma duc.
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: Hakan din Ian 25, 2011, 10:41 AM
Pentru romeo_zsurzs: Da, firma este autorizata ANCPI si pe lucrari sunt puse atat stampla firmei cat si stampila mea( conf regulamentului), contractul este al firmei
dar lucrarile sunt si ale mele fiind stampilate de mine.

Pentru bad wolf: Suntem chemati TOTI autorizatii din judet(numai persoane fizice)
cu aceste registre.
Ma mira ca nu stiti dar la noi in judet in fiecare an la inceput depunem aceste registre( si asta o facem din anul 2000 de cand suntem autorizati, mai putin in anul
cand a fost brambureala cu ordinul geodezilor)
Pana anul acesta le depuneam, se uitau un pic pe ele si gata.
Anul acesta se pare ca verifica daca de ex. lucarea ta 23(CP) depusa corespunde cu cea din registru(adica sa fie 23)
De aici pleca problema mea (eu aveam 23 si la PFA si un alt 23 la firma si se pare ca nu e bine, trebuia simplificand problema sa fie de ex. lucrarea 46)
Si am uitat sa va spun: pana pe data de 12 aprilie trebuie registrul din legislatia veche si dupa 12 aprilie registrul conf ord.107, pe 13 apr. intrand in viogoare ordinul.
Oricum azi ma duc.
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: dora3mira din Ian 25, 2011, 01:30 PM
Pentru Hakan
Fiecare firma are deschis la OCPI un folder cu lucrarile proprii asemenea PFA-urilor.
Cand este solicitata lista de lucrari , PFA prezinta lista cu lucrarile proprii , stampilate si efectuate in nume propriu, firmele prezentand lista de lucrari cu numele fiecarei PFA in dreptul lucrarilor de care a raspuns - lucru explicat foarte limpede in O 107 si anexe.
Exemplu : PFA Popescu Nicu este angajat la firma SC TOPO SRL
PFA Popescu Nicu va avea lista proprie - cu lucrarile numerotate de la 1 la n pe anul 2010
firma SC TOPO SRL - va avea lista de lucrari proprie , lucrari in dreptul carora va fi trecuta fiecare PFA care le-a intocmit ( astfel, PFA Popescu Nicu va aparea si aici la rubrica Observatii , alaturi de ceilalti colegi PFA angajati ai aceleiasi firme - insa numai in dreptul lucrarilor de care a raspuns in mod direct )
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: Hakan din Ian 25, 2011, 01:48 PM
Pt dora3mira:
Eu exact asa am facut, stiind regulamentul, dar cum am scris mai sus, mi s-a spus
ca ocpi ne cheama doar pe noi PFA (nu firme autorizate) si registrul trebuie sa contina toate lucrarile facute de mine si pe PFA si pe firma.Deci sa nu ma duc cu registrul firmei.
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: Marian din Ian 25, 2011, 03:58 PM
Eu sunt PFA fara sa lucrez in nume propriu ci pt firma mea. A trebuit sa duc lucrarile firmei.
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: Hakan din Ian 25, 2011, 04:21 PM
Corect Marian.
Acum m-am intors.
Am pus registrul meu si am continut cu registrul de la firma(dar fiind considerat al meu) pe care firma nu apare de loc decat la observatii, si culmea a zis ca e bine.
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: geocode111 din Ian 25, 2011, 08:12 PM
Salut,
Am si eu o lucrare mai complicata in judetul Timis. Obiectul lucrarii confrom Contractului de prestari servicii este: Inscrierea in CF a terenului si constructiilor eferente Hergheliei Izvin.
La solicitarea documentelor ca stau la baza inscrierii in CF a terenului si constructiilor Directia Silvica Timis mi-a pus la dispozitie o Ordonanta de Urgenta prin care a preluat Herghelia cu suprafata de teren de 904 Ha de la o societate ce s-a desfiintat.
In urma unui Protocol de predare-primire a obiectivului incheiat ulterior Ordonantei de Urgenta s-a regasit alta suprafata de teren  si anume 855 Ha, iar dupa ce am efectuat masuratori la fata locului pe limtele indicate de reprezentantii Directiei Silvice am regasit o suprafata mai mica cu aprox. 9 Ha.
Directia Silvica mi-a mai pus la dispozitie trei extrase CF pentru amplasamentul in cauza care insumate dau o suprafata de 1026 Ha.
Asadar m-am trezit cu trei suprafete din acte diferite si o suprafata din masuratori mult mai mica.
Va rog mult, daca aveti careva vreo idee ce gen de documentatie ar trebui sa depun la BCPI Timisoara pentru aceasta situatie.
Multumesc anticipat.
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: John Doe din Ian 25, 2011, 09:31 PM
Suprafetele astea ar trebui sa fie si descrise cumva, intr-un mod care sa permita identificarea lor. Nu pot fi doar niste cifre aruncate pe hartie. Incearca sa vezi cum s-a ajuns la cifra din ordonanta si la cea din extrase si in functie de concluzii poti hotarâ ce e de facut mai departe.
Sau, mai simplu: faci o dezmembrare a suprafetelor din cartea funciara ca sa pici pe cifra din ordonanta.

Modificat de John Doe (25-01-2011 19:35:29)
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: Trinity din Ian 26, 2011, 04:32 AM
Cred sigur ca sunteti pe extravilan . Ce zici sa nu mai cauti carti funciare si sa vezi ce este cu legea 18 si aplicarea ei?  in extravilan se merge pe cadastrale - intabuleaza-le , reambuleaza zona  . Nu ai treaba cu cartile funciare vechi, sigur la asta te-ai referit cand ai 1000 ha intr-un Cf  .
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: Marian din Ian 26, 2011, 10:59 AM
Nu stiu cum e in jud. Timis la OCPI. De regula se obtine mai intii "Certificatul de atestare a dreptului de proprietate....." conform HG 834 si pe urma se poate intabula. Stiu ca am facut cindva in jud Calarasi asemenea documentatii, insa nu s-a dus la bun sfirsit pt ca intre timp hergheliile au trecut de la un minister la altul si asa mai incolo. Dar INTABULAREA nu s-a putut face din cauza lipsei Certificatului de atestare....
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: dora3mira din Ian 26, 2011, 11:25 AM
Citat din: geocode111Salut,
Am si eu o lucrare mai complicata in judetul Timis. Obiectul lucrarii confrom Contractului de prestari servicii este: Inscrierea in CF a terenului si constructiilor eferente Hergheliei Izvin.
La solicitarea documentelor ca stau la baza inscrierii in CF a terenului si constructiilor Directia Silvica Timis mi-a pus la dispozitie o Ordonanta de Urgenta prin care a preluat Herghelia cu suprafata de teren de 904 Ha de la o societate ce s-a desfiintat.
In urma unui Protocol de predare-primire a obiectivului incheiat ulterior Ordonantei de Urgenta s-a regasit alta suprafata de teren  si anume 855 Ha, iar dupa ce am efectuat masuratori la fata locului pe limtele indicate de reprezentantii Directiei Silvice am regasit o suprafata mai mica cu aprox. 9 Ha.
Directia Silvica mi-a mai pus la dispozitie trei extrase CF pentru amplasamentul in cauza care insumate dau o suprafata de 1026 Ha.
Asadar m-am trezit cu trei suprafete din acte diferite si o suprafata din masuratori mult mai mica.
Va rog mult, daca aveti careva vreo idee ce gen de documentatie ar trebui sa depun la BCPI Timisoara pentru aceasta situatie.
Multumesc anticipat.

Sa recapitulam : Aveti de inscris in Cf - terenul si constructiile. Ok. In acest caz...la ce anume fac referinta cele trei extrase de CF date de Directia Silvica??? Se pare ca deja exista CF !!!!! Si nu una....ci trei ????? Poate se doreste materializarea limitelor - in baza CF-urilor existente....de fapt ?!
Ceva e in plus sau lipseste in povestea asta. Puteti reveni cu amanunte?
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: irina_4u din Ian 26, 2011, 11:29 AM
trebuiesc consultate planurile atat cel de CF cat si cel cadastral.
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: dora3mira din Ian 26, 2011, 11:58 AM

                  
Hakan a scris:

Pt dora3mira:
Eu exact asa am facut, stiind regulamentul, dar cum am scris mai sus, mi s-a spus
ca ocpi ne cheama doar pe noi PFA (nu firme autorizate) si registrul trebuie sa contina toate lucrarile facute de mine si pe PFA si pe firma.Deci sa nu ma duc cu registrul firmei.


Fiti putin diplomat si procedati astfel : printati O108, subliniati cu un evidentiator pasajele ce fac referinta la problema discutata apoi mergeti cu registrele de lucrari la OCPI si solicitati un sfat - o fi bine, nu o fi bine ? Dar cu tact, caci e de inteles ca inspectorii nu au timp fizic sa mai si studieze legislatia - la cat de putini au ramas dupa ultimele restructurari si la cat de mare este volumul de munca ce li se cere...
Atentie - Tabelul cu lucrari are conform acestui ordin o alta asezare a coloanelor si cerinte usor diferite de ceea ce era cerut in forma veche !


_______________________________________
Masoara cu grija, studiaza actele ca un avocat cusurgiu, pretinde onorariul ce reflecta corect munca prestata si ...nu spune nimic de rau despre colegii de breasla !


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: Mos Ion din Feb 01, 2011, 06:57 PM

                  Am auzit ca registrul de evidenta a lucrarilor se va trimite de OCPI la finante in vederea controalelor ce vor urma la autorizati, stie cineva ceva concret?


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: John Doe din Feb 01, 2011, 07:33 PM

                  Eu n-am auzit... de unde stii?


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: adrianmonea din Feb 01, 2011, 09:46 PM

                  nici u nu am auzit, cert e ca registrele au fost verificate de catre inspectori si sau intocmit procese verbale, oricum de acum inaintre trebuie sa avem mai multa grija si sa luam in serios meseria, cred ca e un semnal


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: AlexGIS din Feb 01, 2011, 10:08 PM

                  
Mos Ion a scris:

Am auzit ca registrul de evidenta a lucrarilor se va trimite de OCPI la finante in vederea controalelor ce vor urma la autorizati, stie cineva ceva concret?

Zvonuri bazate pe temerile unora.


_______________________________________
Descarcă aplicația SIMCAD
Sistem de Management Integrat al Lucrărilor de Cadastru și Topografie
Tofan Alexandru tel: 0742-883-676
Grupul FB topografie - geodezie - cadastru


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: adrianmonea din Feb 01, 2011, 11:21 PM

                  eu am auzit ca la 5 respingeri int-un an iti suspenda autorizatia, e adevarat?


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: kod din Feb 01, 2011, 11:59 PM

                  
adrianmonea a scris:

eu am auzit ca la 5 respingeri int-un an iti suspenda autorizatia, e adevarat?

da, da mie mi-a respins o lucrare de vreo 6 ori anul trecut, cu toate ca nu eu eram de vine, deci nu crede tot ce auzi !



               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: Trinity din Feb 02, 2011, 12:46 AM

                  in registrul de lucrari se inscriu numai lucrarile care au facut obiectul vreunei cereri de avizare la OCPI si cele refuzate sau si lucrari care nu necesita avizul OCPI ??


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: John Doe din Feb 02, 2011, 10:19 AM

                  Lucrarile la care nu ai nevoie de aviz OCPI n-au nici o treaba cu registrul asta.


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: cristea din Feb 03, 2011, 03:18 PM

                  
adrianmonea a scris:

eu am auzit ca la 5 respingeri int-un an iti suspenda autorizatia, e adevarat?

Nu ca ai auzit
Zi din lege



               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: adrianmonea din Feb 03, 2011, 05:07 PM

                  am cautat legea si intradevar nu am gasit nimic despre asa ceva, eu am zis "am auzit", poate stiti voi vreo lege in care sa zica asa ceva, de asta am intrebat


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: John Doe din Feb 03, 2011, 05:30 PM

                  Nu este o contraventie explicita, dar te miri ce denumire cu iz de abatere disciplinara i se poate gasi daca chiar vor sa te potcoveasca... pana acuma s-au cam ferit si bine au facut as zice eu.


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: Marian din Feb 03, 2011, 05:30 PM

                  Nu exista asa ceva! Sint vorbe aruncate de cine stie cine ca sa sperie vreun autorizat.


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: theocad din Mai 04, 2012, 05:15 PM

                  Buna ziua.
Referitor la registrul de lucrari....am o nelamurire....se tot vorbeste ca trebuie prezentat in format scris (de mana) si digital (in regula).
Nedumerirea mea este urmatoarea......in anul 2012, in era tehnologiei, trebuie sa facem treaba asta in scris, DE MANA???????
Stie cineva ceva? se procedeaza asa la mai toate OCPI-urile?



               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: Mit din Mai 04, 2012, 07:29 PM

                  La Timis, numai pe hartie.


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: theocad din Mai 04, 2012, 08:53 PM

                  Scris de mana??????


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: Mit din Mai 05, 2012, 01:16 AM

                  Hai sa fim seriosi; s-a inventat MS Office


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: John Doe din Mai 05, 2012, 01:47 AM

                  In regulament scrie ca se face un tabel, se da si capul de tabel, semneaza si stampileaza autorizatul. Deci pe hartie, sau suport analog inteleg eu. Digital nu stiu la ce le-ar folosi.
Am intrebat la OCPI Hunedoara despre ce e vorba si mi s-a apus asa: in fiecare judet unde ai lucrari duci registrul pentru perioada respectiva, atunci cand ti se solicita. Daca nu ai lucrari in judetul unde ai fost autorizat, duci o declaratie cum ca nu ai lucrari pe judetul respectiv.



               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: vali_costea din Mai 05, 2012, 02:12 AM

                  Scoti tabelul la imprimanta conform reg. si il poti scrie de mana


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: sequoia din Mai 05, 2012, 10:57 PM

                  Si la Neamt anul acesta se cere scris de mana !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  In doua exemplare!


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: theocad din Mai 06, 2012, 03:47 PM

                  Referitor la MIT, de acord...s-a inventat MS Office, si cu toate astea ei sunt atat de inapoiati sa ceara registrul scris de mana....

Cu toate licentele de programe si tot felul de softuri si aparate care se cer la autorizare, o prostie mai mare sa se ceara registrul scris de mana, nu am mai intalnit nicaieri.....asta nu poate dovedi decat un singur lucru.....iar cei de pe acest forum sunt suficient de destepti sa inteleaga......



               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: Mit din Mai 06, 2012, 06:53 PM

                  De multe ori am strans din dinti pe holurile OCPI-ului, dar forumul asta mi-a aratat ca la Timis traiesc in paradis. Nu pot decat sa va compatimesc pe cei de la Neamt, si sa spun ca singurii vinovati de treaba ce vi se-ntampla sunt directorul si ing. sef. de-acolo.

Apropos de scris de mana: veteranul topografilor din Timis s-a prapadit de curand. A lucrat o viata-ntreaga pe hartie toate planurile de sistematizare, parcelare, etc. la fostul IPROTIM, lucrari care astazi sunt de referinta in activitatea noastra. Odata cu era informaticii, n-a putut tine pasul cu tehnologia dar a continuat sa faca lucrari, iar partea de prezentare a lucrarii in format electronic o facea cate-un coleg mai tanar, contra cost.
Sunt sigur ca daca mai traia, nea' Mangiurea ar fi facut tabelul de mana, si i-ar fi iesit aproape ca-n Excel.



               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: theocad din Mai 06, 2012, 11:18 PM

                  de acord.....dar suntem totusi in 2012, cand tehnologia este la curent...


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: cristi19t din Apr 13, 2013, 09:49 PM

                  Am lucrat ca angajat la o firma de specialitate. Din luna februarie am plecat de la firma respectiva si acum lucrez pe cont propriu. Sunt inregistrat la fisc ca profesie liberala.
Intrebare:
Este vreo legatura intre acest registru de evidenta a lucrarilor si facturile emise catre persoanele carora le execut lucrari?
In cazul in care am o lucrare la care nu percep onorariu (nu emit factura, chitanta) fiind o lucrare a mea personala sau fiind o lucrare a unui apropiat, cum ma justific catre finante?
In cazul unui control de la fisc, se aduce in discutie vorba de acest registru de evidenta a lucrarilor efectuate?
P.S. In topografie lucrez de 7 ani, dar nu am avut tangente cu capitolul acesta pentru ca eram angajat si nu erau atributiunile mele.



               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: nicu1000 din Apr 14, 2013, 01:22 AM

                  In registrul de lucrari se trec toate lucrarile, indiferent de beneficiar sau judetul in care este imobilul si atat. Nu are de-a face cu facturi. La adm. financiara trebuie sa prezinti facturile si contractele cu beneficiarii.
Teoretic adm. fin. ar trebuia sa ceara de la OCPI lucrarile pe care le-ai executat si sa verifice daca ai facturi la ele. Practic nu se face asa ceva.



               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: nicu1000 din Apr 14, 2013, 01:23 AM

                  In registrul de lucrari se trec toate lucrarile, indiferent de beneficiar sau judetul in care este imobilul si atat. Nu are de-a face cu facturi. La adm. financiara trebuie sa prezinti facturile si contractele cu beneficiarii.
Teoretic adm. fin. ar trebuia sa ceara de la OCPI lucrarile pe care le-ai executat si sa verifice daca ai facturi la ele. Practic nu se face asa ceva.



               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: eu din Apr 15, 2013, 11:23 AM

                  Conventia poate inlocui contractul in cazul unui control de la finante ?


               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: nicu1000 din Apr 15, 2013, 03:45 PM

                  
eu a scris:

Conventia poate inlocui contractul in cazul unui control de la finante ?

Da, pentru lucrari de cadastru. Pentru alte lucrari (trasari de puncte) trebuie contract separat.

Modificat de nicu1000 (15-04-2013 12:46:29)



               
Titlu: Re: registrul de evidenta a lucrarilor
Scris de: eu din Apr 15, 2013, 10:39 PM

                  Multumesc pentru informatie